Informacións prácticas

Chegar á cidade

  • Avión: a través dos aeroportos de Alvedro (A Coruña) e Lavacolla (Santiago de Compostela). Desde Alvedro hai autobús ao centro da cidade cada media hora e desde Lavacolla tamén hai conexións directas con Santiago. onde se pode coller un tren (30 min. aprox.) ou autobús (45 min. aprox.) ata A Coruña.
  • Tren: estación no centro da cidade (preto da fonte de Catro Camiños) operada por Renfe.
  • Autobús: estación próxima á de tren, con diversas compañías (Alsa, Monbus,…)

Chegar á facultade

A Facultade de Filoloxía está situada no Campus da Zapateira da UDC, a 10 minutos en coche e 15 en bus urbano do centro da cidade (Praza de Pontevedra), e a 15-20 minutos do aeroporto. Ademais, está a 5 minutos en bus urbano desde as estacións de ferrocarril e autobuses interurbanos.

A compañía de tranvías da Coruña dispón dunha liña de bus urbano Especial Universidade que vai desde a Praza de Pontevedra ata o Campus da Zapateira, cunha paraxe próxima ás estacións de autobuses e ferrocarril. A paraxe de destino está situada xusto a carón da facultade.

A frecuencia aproximada da liña Especial Universidade é de entre 5 e 10 minutos, cun horario ininterrompido de 7:20 a 23:05 para o periodo lectivo.

A liña 24 tamén conecta estes dous puntos, cun percorrido moi similar e unha frecuencia de 30 minutos.

Aloxamento

Polo de agora, remitímosvos á páxina web de turismo do Concello, na que se pode encontrar información sobre distintos establecementos hoteleiros da cidade. Actualizaremos este apartado próximamente.


Llegar a la ciudad

  • Avión: a través de los aeropuertos de Alvedro (A Coruña) y Lavacolla (Santiago de Compostela). Desde Alvedro hay autobús al centro de la ciudad cada media hora y desde Lavacolla también hay conexiones directas con Santiago, donde se puede coger un tren (30 min. aprox.) o autobús (45 min. aprox.) hasta A Coruña.
  • Tren: estación en el centro de la ciudad (cerca de la fuente de Cuatro Caminos) operada por Renfe.
  • Autobús: estación próxima a la de tren, con diversas compañías (Alsa, Monbus,…)

Llegar a la facultad

La Facultad de Filología está situada en el Campus de la Zapateira de la UDC, a 10 minutos en coche y 15 en bus urbano desde el centro de la ciudad (Plaza de Pontevedra), y a 15-20 minutos del aeropuerto. Además, está a 5 minutos en bus urbano desde las estaciones de ferrocarril y autobuses interurbanos.

La compañía de tranvías de A Coruña dispone de una línea de bus urbano Especial Universidad que va desde la Plaza de Pontevedra hasta el Campus de la Zapateira, con una parada próxima a las estaciones de autobuses y ferrocarril. La parada de destino está situada justo al lado de la facultad.

La frecuencia aproximada de la línea Especial Universidad es de entre 5 y 10 minutos, con un horario ininterrumpido de 7:20 a 23:05 para el periodo lectivo.

La línea 24 también conecta estos dos puntos con un recorrido muy similar y una frecuencia de 30 minutos.

Alojamiento

Por ahora os remitimos a la página web de turismo del Ayuntamiento en la que se puede encontrar información sobre distintos establecimientos hoteleros de la ciudad. Actualizaremos este apartado próximamente.

Crea tu sitio web con WordPress.com
Empieza ahora
A %d blogueros les gusta esto: