Informacións prácticas

Chegar á cidade

  • Avión: a través dos aeroportos de Alvedro (A Coruña) e Lavacolla (Santiago de Compostela). Desde Alvedro hai autobús ao centro da cidade cada media hora e desde Lavacolla tamén hai conexións directas con Santiago. onde se pode coller un tren (30 min. aprox.) ou autobús (45 min. aprox.) ata A Coruña.
  • Tren: estación no centro da cidade (preto da fonte de Catro Camiños) operada por Renfe.
  • Autobús: estación próxima á de tren, con diversas compañías (Alsa, Monbus,…)

Chegar á facultade

A Facultade de Filoloxía está situada no Campus da Zapateira da UDC, a 10 minutos en coche e 15 en bus urbano do centro da cidade (Praza de Pontevedra), e a 15-20 minutos do aeroporto. Ademais, está a 5 minutos en bus urbano desde as estacións de ferrocarril e autobuses interurbanos.

A compañía de tranvías da Coruña dispón dunha liña de bus urbano Especial Universidade que vai desde a Praza de Pontevedra ata o Campus da Zapateira, cunha paraxe próxima ás estacións de autobuses e ferrocarril. A paraxe de destino está situada xusto a carón da facultade.

A frecuencia aproximada da liña Especial Universidade é de entre 5 e 10 minutos, cun horario ininterrompido de 7:20 a 23:05 para o periodo lectivo.

A liña 24 tamén conecta estes dous puntos, cun percorrido moi similar e unha frecuencia de 30 minutos.

Aloxamento

Entre a oferta hoteleira da cidade, destacamos os seguintes establecementos:

Na páxina web de turismo do Concello pódese encontrar máis información sobre outros establecimientos.


Llegar a la ciudad

  • Avión: a través de los aeropuertos de Alvedro (A Coruña) y Lavacolla (Santiago de Compostela). Desde Alvedro hay autobús al centro de la ciudad cada media hora y desde Lavacolla también hay conexiones directas con Santiago, donde se puede coger un tren (30 min. aprox.) o autobús (45 min. aprox.) hasta A Coruña.
  • Tren: estación en el centro de la ciudad (cerca de la fuente de Cuatro Caminos) operada por Renfe.
  • Autobús: estación próxima a la de tren, con diversas compañías (Alsa, Monbus,…)

Llegar a la facultad

La Facultad de Filología está situada en el Campus de la Zapateira de la UDC, a 10 minutos en coche y 15 en bus urbano desde el centro de la ciudad (Plaza de Pontevedra), y a 15-20 minutos del aeropuerto. Además, está a 5 minutos en bus urbano desde las estaciones de ferrocarril y autobuses interurbanos.

La compañía de tranvías de A Coruña dispone de una línea de bus urbano Especial Universidad que va desde la Plaza de Pontevedra hasta el Campus de la Zapateira, con una parada próxima a las estaciones de autobuses y ferrocarril. La parada de destino está situada justo al lado de la facultad.

La frecuencia aproximada de la línea Especial Universidad es de entre 5 y 10 minutos, con un horario ininterrumpido de 7:20 a 23:05 para el periodo lectivo.

La línea 24 también conecta estos dos puntos con un recorrido muy similar y una frecuencia de 30 minutos.

Alojamiento

Entre la oferta hotelera de la ciudad, destacamos los siguientes establecimientos:

Crea tu página web en WordPress.com
Empieza ahora
A %d blogueros les gusta esto: